۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰

بخشدار ویژه خارگ تاکید کرد؛

لزوم نگاه ویژه به توسعه اشتغال در جزیره خارگ

لزوم نگاه ویژه به توسعه اشتغال در جزیره خارگ

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: ظرفیت‌های موجود در این جزیره به توسعه پایدار کشور کمک می‌کند و باید یک نگاه جدی به توسعه و اشتغال در خارگ ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر پنجشنبه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: در خارگ باید توسعه محور و اشتغال مدار باید در اولویت برنامه‌های این جزیره قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های موجود در این جزیره به توسعه پایدار کشور کمک می‌کند و باید یک نگاه جدی به توسعه و اشتغال در خارگ ایجاد شود.

دشتی‌زاده افزود: کشور با توجه به تحریم‌های ظالمانه در شرایط سختی قرار دارد و باید با کمک یکدیگر و همدلی مردم و مسؤولان در مقابل این مشکلات ایستادگی کرده و مقدمات توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: به حول و قوه الهی با وحدت و همدلی از این شرایط سخت نیز عبور خواهیم کرد و دشمنان آرزویشان را به گور خواهند برد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی توانسته نیروی انسانی بسیار فوق‌العاده ای را تربیت کند و باید با به‌کارگیری از این ظرفیت‌ها مشکلات کشور را یک به یک از بین برد.

دشتی‌زاده خاطرنشان کرد: امروز در جزیره راهبردی خارگ، همدلی بسیار خوبی بین خدمت گذاران مردم وجود دارد و تمامی دستگاه‌ها در کنار یکدیگر در این شرایط سخت اقتصادی برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

کد خبر 6230102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha